Olemme listanneet tälle sivulle vastauksia joihinkin kysymyksiin, jotka ovat askarruttaneet asiakkaitamme usein. Muista, että mikäli et löydä vastausta kysymykseesi tältä sivulta tai muualta nettisivuiltamme, voit aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme!
Mistä löydän tiedon kaapelin paloluokasta?
Kaapeleiden paloluokat löytyvät kaapeleiden tuotesivujen alaosassa olevasta Ominaisuudet-taulukosta kohdasta Palotekninen käyttäytyminen (CPR).
Mikä on tuotteen toimitusaika?
Tyypillinen toimitusaika tuotteillemme on 2-5 viikkoa tilauksesta. Nopeammat toimitukset ovat kuitenkin mahdollisia tuotanto- ja varastotilanteen mukaisesti.
Mistä löydän tuotteiden hintatiedot?
Tietoa tuotteiden hinnoista saat myyntitiimiltämme. Yhteystiedot-sivultamme löydät nestorilaisten yhteystietoja.
Mitä teen tyhjälle kelalle?
Kotimaassa kelojen palautuksesta on sovittu Versowood Oy:n kanssa. Puukelojen palautus lähimpään Versowoodin palautuspisteeseen on vaivatonta: ajantasaisimmat palautusohjeet ja -ehdot löytyvät Versowood Oy:n nettisivuilta. Kierrosta palautuvat kelat huolletaan, varastoidaan tai toimitetaan uudelleen käyttöön Versowood Oy:n toimesta. Huonokuntoiset kelat romutetaan ympäristöystävällisesti.
Lue lisää kelojen käsittelystä!
Haluan lisätietoa tuotteesta. Mihin voin ottaa yhteyttä?
Myyntitiimimme auttavat mielellään tuotekohtaisten tietojen kanssa. Yhteystiedot-sivultamme löydät nestorilaisten yhteystietoja.
Etsin Nestor Cablesin esitemateriaalia tai muita julkaisuja. Mistä ne löytyvät?
Esitteemme ja paljon muuta materiaalia löydät kootusti Aineistopankista.
Julkaisemiemme kirjojen viimeiset painokset löydät täältä.
Mistä löydän tuotteen sähkönumeron?
Tuotesivujemme alaosassa olevista taulukoista löydät suurimman osan tuotteiden sähkönumeroista. Kaikille tuotteille ei ole sähkönumeroa. Saadaksesi lisätietoa voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.